Periode: 2019 – heden
Opdrachtgever: Schiphol
De samenwerking tussen Schiphol en TripService verloopt al enkele jaren soepel en effectief. Samen zorgen we ervoor dat weggebruikers op en rond Schiphol altijd over de meest actuele verkeersinformatie beschikken. Dankzij onze nauwe afstemming worden tijdelijke en permanente wijzigingen snel en accuraat doorgevoerd in de belangrijkste navigatiesystemen, zoals Google Maps, Waze, Apple Maps en TomTom. Zo blijven zowel de veiligheid als de doorstroming rondom Schiphol optimaal gewaarborgd.
Wat deze samenwerking uniek maakt, is de snelheid en precisie waarmee kaartaanpassingen worden verwerkt. Dankzij onze directe lijnen met de navigatiepartners en onze dagelijkse monitoring kunnen we bijvoorbeeld alle (illegale) taxi pins rondom Schiphol snel verwijderen. Ook hebben we de Buitenvelderttunnel, die cruciaal is voor de bereikbaarheid van Schiphol, weer correct op de kaart gekregen, waardoor omrijden en foutieve navigatie tot een minimum zijn beperkt.
“Dankzij TripService hebben we grip op de verkeerssituatie rondom Schiphol. Ze schakelen snel, denken proactief mee en zorgen ervoor dat de juiste informatie ook echt op het juiste moment in de navigatiesystemen staat. Dat is voor ons van onschatbare waarde.”
– Denise Baas, Digital Process Developer Schiphol
Onze samenwerking gaat verder dan alleen het verwerken van wijzigingen. We delen ook onze kennis en zorgen ervoor dat Schiphol continu op de hoogte is van de laatste mogelijkheden binnen de navigatiewereld.
We kijken terug op een prettige en professionele samenwerking waarin we samen met Schiphol oplossingen hebben gerealiseerd die direct zichtbaar resultaat opleveren voor de reiziger. We zijn trots dat we het vertrouwen krijgen om onze dienst “kaartaanpassingen” ook de komende jaren voort te zetten.
Ons doel blijft: zorgen dat de juiste informatie op het juiste moment beschikbaar is voor iedere weggebruiker.