
Bij TripService geloven we dat mobiliteit meer is dan alleen van A naar B reizen. Het gaat om gemak, inzicht en het creëren van een soepele bezoekersstroom. Daarom zijn we trots op onze samenwerking met The Mall of the Netherlands, waar we gezamenlijk werken aan een optimale bereikbaarheid en beleving voor de bezoekers en minder ongemak voor de omwonenden.
Voor Mall of the Netherlands hebben we drie slimme mobiliteitsoplossingen ingericht die elkaar versterken en bijdragen aan een betere doorstroming en beleving:
We werken nauw samen met het team van Mall of the Netherlands en dat voelt als een echte partnerschap. We denken proactief mee, delen kennis en verbeteren continu de tools en dashboards. Dat leidt niet alleen tot tevreden bezoekers, maar ook tot minder verkeersdruk en efficiëntere processen voor het management van het winkelcentrum.
Erica van Delft, General Manager Westfield Mall of the Netherlands, over onze samenwerking:
“De samenwerking met TripService verloopt soepel en professioneel. Ze denken actief met ons mee en zorgen ervoor dat we altijd beschikken over actuele en relevante verkeersinformatie. Dankzij hun tools kunnen wij onze bezoekers beter informeren en de bereikbaarheid van ons winkelcentrum optimaal houden. Dat is voor ons van grote meerwaarde.”
Voor ons is deze samenwerking een mooi voorbeeld van hoe technologie en mobiliteit samenkomen om de bezoekerservaring te verbeteren. Door slim gebruik te maken van data en realtime inzichten helpen we Mall of the Netherlands om het verschil te maken, zowel op reguliere dagen als tijdens piekmomenten. Dat is precies waar we energie van krijgen: samen vooruitgang boeken.
Wil je weten wat we voor jouw locatie of evenement kunnen betekenen?
👉 Neem contact met ons op, we denken graag met je mee!
Benieuwd naar onze Verkeersradar-app? Neem een kijkje via https://verkeersradar.wegstatus.nl/lv .