Slimme mobiliteitsoplossingen voor een optimale bezoekerservaring

Bij TripService geloven we dat mobiliteit meer is dan alleen van A naar B reizen. Het gaat om gemak, inzicht en het creëren van een soepele bezoekersstroom. Daarom zijn we trots op onze samenwerking met The Mall of the Netherlands, waar we gezamenlijk werken aan een optimale bereikbaarheid en beleving voor de bezoekers en minder ongemak voor de omwonenden.

Wat we inzetten voor Mall of the Netherlands

Voor Mall of the Netherlands hebben we drie slimme mobiliteitsoplossingen ingericht die elkaar versterken en bijdragen aan een betere doorstroming en beleving:

  • Mobility Portal: Onze multimodale reisplanner biedt bezoekers direct inzicht in de slimste routes en vervoersopties. Of je nu met de auto, fiets of het openbaar vervoer komt, via het portal vind je altijd de beste route. Het advies gaat breder dan dat van Google Maps, omdat we ook ketenmobiliteit meenemen in ons advies. Natuurlijk navigeert de gebruiker wel met een Google Maps of dergelijk systeem.
  • Verkeersradar: Dankzij dit dashboard krijgen bezoekers van Mall of the Netherlands realtime informatie over de verwachte drukte. Zo kunnen zij hun reis beter plannen en onnodige vertragingen vermijden.
  • Event Traffic Dashboard: Dit dashboard geeft het team van Mall of the Netherlands inzicht in de drukte en vertragingen op de belangrijkste instroom- en uitstroomroutes, zowel tijdens reguliere dagen als bij grote evenementen of wegwerkzaamheden. Hierdoor kunnen zij direct inspelen op verkeerssituaties en waar nodig bijsturen. Het dashboard biedt ook een historische weergaven, waardoor het mogelijk is om met alle stakeholders te evalueren.
Wegstatus dashboard Mall of the Netherlands

De kracht van samenwerking

We werken nauw samen met het team van Mall of the Netherlands en dat voelt als een echte partnerschap. We denken proactief mee, delen kennis en verbeteren continu de tools en dashboards. Dat leidt niet alleen tot tevreden bezoekers, maar ook tot minder verkeersdruk en efficiëntere processen voor het management van het winkelcentrum.

Erica van Delft, General Manager Westfield Mall of the Netherlands, over onze samenwerking:

“De samenwerking met TripService verloopt soepel en professioneel. Ze denken actief met ons mee en zorgen ervoor dat we altijd beschikken over actuele en relevante verkeersinformatie. Dankzij hun tools kunnen wij onze bezoekers beter informeren en de bereikbaarheid van ons winkelcentrum optimaal houden. Dat is voor ons van grote meerwaarde.”

Onze kijk hierop

Voor ons is deze samenwerking een mooi voorbeeld van hoe technologie en mobiliteit samenkomen om de bezoekerservaring te verbeteren. Door slim gebruik te maken van data en realtime inzichten helpen we Mall of the Netherlands om het verschil te maken, zowel op reguliere dagen als tijdens piekmomenten. Dat is precies waar we energie van krijgen: samen vooruitgang boeken.

Wil je weten wat we voor jouw locatie of evenement kunnen betekenen?
👉 Neem contact met ons op, we denken graag met je mee!

Benieuwd naar onze Verkeersradar-app? Neem een kijkje via https://verkeersradar.wegstatus.nl/lv .

Meer informatie of vrijblijvende demo?

Wij laten graag zien wat je met het combineren van databronnen kunt doen.
Neem contact op