
Via Waze kunnen wij weggebruikers direct informeren met informatie over de route die ze vaak gebruiken. Door middel van geofencing bereiken wij de gebruikers en voorzien hen van de juiste informatie. Op een veilig moment (als de weggebruiker stilstaat), wordt een informatiebericht (takeover) getoond door middel van een pop-up in de applicatie.
Buiten algemene berichten, kunnen we ook campagnes opzetten voor specifieke locaties. Zijn er bijvoorbeeld dagen dat de IKEA, het strand, of een museum druk bezocht zijn, dan kunnen we hier een specifieke campagne voor inrichten. Potentiële bezoekers die naar deze locatie willen navigeren, krijgen dan een aangepaste afbeelding te zien met het geldende advies. Ook kunnen bestemming en route hierop worden aangepast. Tevens is het mogelijk om weggebruikers te informeren over de mogelijkheden van P+R locaties of reistijden via het openbaar vervoer.
Hierop kunnen we zowel advertenties als stories plaatsen vanuit het account van de opdrachtgever. De berichten kunnen uit zowel tekst, afbeeldingen als video’s bestaan.
Door de inzet van advertenties kan het social media team van de opdrachtgever direct in contact komen met de doelgroep. In dit contact kan verder worden uitgelegd wat de impact is die te verwachten valt of de acties die de doelgroep moet nemen. Doordat de advertenties direct worden ingericht op de social media pagina’s van de opdrachtgever, kan er gewerkt worden vanuit bestaande systemen. Hiermee besparen we veel tijd en moeite. Desgewenst kunnen wij ook zelf pagina’s opzetten en beheren.
Google Search & Display
Google Display is het grootste online reclamenetwerk ter wereld. Op bijna elke website worden advertenties van Google Display getoond. In Google is de juiste doelgroep goed te bereiken.
Youtube
Binnen YouTube (onderdeel van Google Display Network) is het mogelijk om videoberichten te verspreiden. Deze worden getoond voor het bekijken van andere video’s.
Spotify
Met de inzet van Spotify kunnen we audio boodschappen met de weggebruiker delen. De audioboodschap wordt afgespeeld in de auto waardoor berichten nog meer impact hebben. Op basis van postcode kunnen we bepalen wie een bericht te horen krijgt. We kunnen zowel Nederlandse als buitenlandse bestuurder bereiken.