Na afloop van onze campagnes analyseren wij het effect van de campagne en werkzaamheden. Dit wordt verwerkt in de op te stellen rapportage.
In deze rapportage komen de volgende zaken aan bod om het succes te bepalen:
Bereik per medium In het onderdeel bereik gaan we verder in op een heel aantal zaken rondom het bereik. Hierin beschrijven we hoeveel berichten we verspreid hebben en ook hoeveel individuele personen deze gelezen hebben. Ook wordt bijvoorbeeld duidelijk hoe lang mensen de berichten gezien hebben en hoe vaak ze zijn doorverwezen naar de betreffende landingspagina’s.
Sentimentanalyse (hinderbeleving) Erg belangrijk in het project is de sentimentanalyse door retargeting. Hierin geven wij onder andere antwoord op vragen zoals: ‘Hoe heeft u de werkzaamheden ervaren?’ ‘Welke acties heeft u ondernomen naar aanleiding van de getoonde informatie?’ Daarnaast hebben wij ook kwantitatieve waarden, zoals het aantal reacties, maar ook de emoties die mensen hebben meegegeven aan de berichten op Facebook. Dit bij elkaar geeft een conclusie op de vraag hoe mensen zijn omgegaan met de werkzaamheden en de informatievoorziening daaromheen.
Uitvoering (evaluatie) Op welke manier is de opdracht uitgevoerd. Wat zijn onze plus en minpunten uit de uitvoering en hoe kan dit in een toekomstig project mogelijk nog tot verbetering leiden.
Reistijdmetingen
Via ons Roadwork Traffic Dashboard kunnen we in kaart brengen wat de prestaties zijn van de omleidingsroutes en hoeveel vertraging de wegwerkzaamheden veroorzaakt hebben. Dit kunnen we real-time inzichtelijk maken, maar is ook in de rapportage achteraf in detail te bekijken.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken we technologieën zoals cookies om apparaatinformatie op te slaan en/of te openen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen we gegevens zoals browsegedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Het niet toestemmen of intrekken van toestemming kan een negatieve invloed hebben op bepaalde kenmerken en functies.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel om het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst die expliciet door de abonnee of gebruiker wordt gevraagd, of voor het enige doel om de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk uit te voeren.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel om voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker worden gevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder een dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel is opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om u te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is vereist om gebruikersprofielen aan te maken om advertenties te verzenden of om de gebruiker op een website of over meerdere websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.