Post-trip: Reizigers analyse

Analyse & Rapportage

Na afloop van onze campagnes analyseren wij het effect van de campagne en werkzaamheden. Dit wordt verwerkt in de op te stellen rapportage.

In deze rapportage komen de volgende zaken aan bod om het succes te bepalen:

  • Bereik per medium
    In het onderdeel bereik gaan we verder in op een heel aantal zaken rondom het bereik. Hierin beschrijven we hoeveel berichten we verspreid hebben en ook hoeveel individuele personen deze gelezen hebben. Ook wordt bijvoorbeeld duidelijk hoe lang mensen de berichten gezien hebben en hoe vaak ze zijn doorverwezen naar de betreffende landingspagina’s.
  • Sentimentanalyse (hinderbeleving)
    Erg belangrijk in het project is de sentimentanalyse door retargeting. Hierin geven wij onder andere antwoord op vragen zoals:
    ‘Hoe heeft u de werkzaamheden ervaren?’
    ‘Welke acties heeft u ondernomen naar aanleiding van de getoonde informatie?’
    Daarnaast hebben wij ook kwantitatieve waarden, zoals het aantal reacties, maar ook de emoties die mensen hebben meegegeven aan de berichten op Facebook.
    Dit bij elkaar geeft een conclusie op de vraag hoe mensen zijn omgegaan met de werkzaamheden en de informatievoorziening daaromheen.
  • Uitvoering (evaluatie)
    Op welke manier is de opdracht uitgevoerd. Wat zijn onze plus en minpunten uit de uitvoering en hoe kan dit in een toekomstig project mogelijk nog tot verbetering leiden.

Reistijdmetingen

Via ons Roadwork Traffic Dashboard kunnen we in kaart brengen wat de prestaties zijn van de omleidingsroutes en hoeveel vertraging de wegwerkzaamheden veroorzaakt hebben.
Dit kunnen we real-time inzichtelijk maken, maar is ook in de rapportage achteraf in detail te bekijken.

Meer informatie of vrijblijvende demo?

Wij laten graag zien wat je met het combineren van databronnen kunt doen.
Neem contact op